Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΒΟΛΤΙΤΣΑ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΑ "ΕΛΛΗΝΙΚΑ" ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!

Μόλις πρόσφατα ολοκλήρωσα τον κύκλο σπουδών μου σε ελληνικό ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και οι εντυπώσεις που μου άφησε η όλη εμπειρία είναι τραυματικές. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα που χαρακτηρίζεται από την πολύ χαμηλή ποιότητα γνώσεων που προσφέρει στους νέους που επιλέγουν να συνεχίσουν την μόρφωσή τους σε κάποιο εγχώριο ΤΕΙ ή ΑΕΙ καθώς κατά κύριο λόγο η τριτοβάθμια εκπαίδευση για αρκετά χρόνια εξυπηρετούσε πολιτικές σκοπιμότητες και οικονομικά συμφέροντα, μιας και αρκετοί βουλευτές θέλανε κι’ από ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα στην εκλογική τους περιφέρεια. Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα να κατρακυλήσουν τα ελληνικά πανεπιστήμια που σε σχετικές λίστες αξιολόγησης, όπως αυτή της Σαγκάης, να κατατάσονται από την 300 έως την 400 θέση.
Φυσικά μεγάλο ρόλο σε όλη αυτή την υποβάθμιση έχει παίξει και η καθολική αριστεροποίηση της παιδείας που από τη μεταπολίτευση και μετά έχει μετατρέψει τα ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα και τα σχολεία της χώρας σε άνδρα φθηνής μαρξιστικής προπαγάνδας και βιομηχανία παραγωγής θολοκουλτουριάρηδων, με τις ευλογίες όλων των προδοτικών κυβερνήσεων που επί δεκαετίες ανέχονται την κατάσταση αυτή.
Κάνοντας λοιπόν κάποιος μια βόλτα στα σημερινά ελληνικά πανεπιστήμια θα αντικρύσει μία εικόνα διάλυσης με το υποτιθέμενο άσυλο να είναι ακόμα σε ισχύ όπου η μοναδική του προσφορά είναι να μετατρέπει το εκάστοτε ίδρυμα σε καταφύγιο ψευτοεπαναστατών στο κλασικό κρυφτούλι που παίζουν με τις αστυνομικές δυνάμεις, ενώ σε άλλες περιπτώσεις όπως αυτή της ΑΣΟΕΕ αφήνει ένα τσούρμο λαθρομετανάστες να καταστρέφουν μία από τις καλύτερες σχολές της χώρας.
Ένα άσυλο που προστατεύεται από το Άρθρο 3 του Νόμου 1549/2007 και που αξίζει να αναφέρουμε 1 από τις παραγράφους του.
  1. Στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κατοχυρώνεται η ακαδημαϊκή ελευθερία στην έρευνα και διαδασκαλία, καθώς και η ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών.
Το πόσο ισχύει αυτό το παραπάνω, όσοι έχετε περάσει από κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ της χώρας, το αντιλαμβάνεστε αμέσως. Είναι πέρα για πέρα αστείο αν νομίζει κανείς πως στα αριστεροκρατούμενα εκπαιδευτικά ιδρύματα υπάρχει ελεύθερη έκφραση και διακίνηση ιδεών όπως επίσης κάποιος αντίλογος ή διαφορετική άποψη απέναντι σε αυτή τη ψευτοπροοδευτική πλύση εγκεφάλου, πόσο μάλλον από τη στιγμή που το καταστατικό της ΕΦΕΕ απαγορέυει ρητά την ύπαρξη εθνικιστικής φοιτητικής παράταξης στα ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Όσον αφορά τους πρυτάνεις και τους καθηγητές, σε αρκετές περιπτώσεις αποδεικνύονται άξιοι λειτουργοί του έργου που τους έχει ανατεθεί, μιας και δρουν σε εντεταλμένη υπηρεσία εξυπηρετόντας τους πιο ανθελληνικούς σκοπούς. Έτσι λοιπόν έχουμε μια εικόνα που ταιριάζει πιο πολύ σε γραφεία της Κομσομόλ παρά σε εκπαιδευτικά κέντρα που θα έπρεπε να βγάζουν επιστήμονες και όχι άβουλους ακόλουθους του λεγώμενου «συνταγματικού» τόξου. Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά και ο καθένας από εμάς σίγουρα έχει βιώσει κάποια στιγμή μία κατάσταση στη σχολή του όπου καθηγητές και πρυτάνεις υποκύψανε στις εκάστοτε ορέξεις μιας θλιβερής μειοψηφίας κάνοντας δεκτά τα όποια αιτήματά τους σε βάρος των υπολοίπων σπουδαστών.
Απέναντι σε αυτό το αντιμορφωτικό χαρακτήρα των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων καλείται να σταθεί ο Έλληνας φοιτητής στον δύσκολο δρόμο που έχει να διανύσει μέχρι το πτυχίο του. Ένα δρόμο γεμάτο με καταλήψεις, ανύπαρκτα συγγράμματα, οπισθοδρομικά νομοσχέδια που καταστρέφουν την παιδεία και τέλος τα ορφανά του Στάλιν που σαν άλλες σειρήνες τον εμποδίζουν να φτάσει στην Ιθάκη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου